Lønservice

Mange har brug for hjælp, når det kommer til at holde styr på lovgivningens regler og krav i forbindelse med løn. Det kan vi tilbyde.

Effektiv og professionel hjælp

Hos Spiras HR & arbejdsgiverservice får du en effektiv og professionel hjælp, hvor vi kan hjælpe med:

  • Regler og ansøgning om sygedagpenge, barsel og meget mere
  • Skattekort, forskudsopgørelse og årsopgørelse for udenlandske medarbejdere
  • Indbetaling til SKAT, APT, Feriekonto og pensionsordninger m.m.
Kontakt HR & arbejdsgiverservice

Overblik og klarhed

Hver måned modtager du en kopi af lønsedlerne i Mit.dk og en oversigt over, hvornår løn, skatter, feriepenge, pension og ATP betales.

Dine medarbejdere modtager lønsedler i Mit.dk, så du slipper for besværet med at dele dem ud.

På den måde kan du også spare tid og dermed lægge fokus og energi andre steder.

”Lønservice sparer tid i dagligdagen og skaber klarhed og overblik.”

Vibse Wollesen, lønservicekunde

Klarløn – en nem og enkel løsning

Klarløn er en nem og enkel internetbaseret løsning til dig som arbejdsgiver, hvor du blot taster løn ind, når det passer dig i løbet af din arbejdsdag (der er dog månedlige indberetningsfrister, du skal overholde), tjekker og godkender – og så tager vores assistenter over, og sørger for bogføring samt indberetning af skat, ATP, feriepenge mm.

Det er både nemt og smart, og systemet er tilgængeligt, når det passer dig – 24 timer i døgnet.

Denne digitale lønløsning sparer samtidigt arbejde hos Spiras, og du kan dermed få udarbejdet lønsedler via Klarløn til en reduceret pris.

Gå til Klarløn

SpirasTid

SpirasTid går tidsregistrering nemt, og er en digital løsning i form af en app. Løsningen kan bruges af både arbejdsgiver og medarbejder og skaber overblik i hverdagen.

Der er mange fordele for dig som arbejdsgiver ved at benytte app’en. SpirasTid

  • Gør det nemt at indberette tid, kørsel, udlæg, ferie m.m. på farten
  • Kan registrere fast arbejdstider helt automatisk
  • Tilpasses dine behov og tager højde for overenskomstkrav
  • Sender registreringer til godkendelse
  • Udveksler nemt data med dit løn- og økonomisystem

Ved månedsudgang tager Spiras’ assistenter over og sørger for bogføring samt indberetning af skat, ATP, feriepenge mm.

Det er både nemt og smart, og systemet er tilgængeligt, når det passer dig – 24 timer i døgnet.

SpirasTid

Kontakt

Hanne Jessen Ravn

Teamleder, lønservice

Aabenraa

Claudia Obreja

HR- og lønassistent

Aabenraa

Inge Marie Højsager

HR- og lønassistent

Aabenraa

Louise Schmidt Düwel

Administration (elev)

Vojens

Monica Holdgaard Jacobsen

HR- og lønassistent

Aabenraa

Olga Voloshyna

HR- og lønassistent

Aabenraa

Pia Poula Dam Enevoldsen

HR- og lønassistent

Aabenraa

Rikke Krogsgaard Geertsen

HR- og lønassistent

Aabenraa