Bliv klar til tidsregistrering med SpirasTid

SpirasTid gør tidsregistrering nemt, og er en digital løsning i form af en app. Løsningen kan bruges af både arbejdsgiver og medarbejder og skaber overblik i hverdagen.

Nem og hurtig tidsregistrering

Som medarbejder kan du hurtigt selv registrere tid, kørsel, udlæg, fravær, projekter m.m. og få overblik over dine egne saldi.

Som arbejdsgiver slipper du for at jonglere data mellem forskellige systemer. SpirasTid har nemlig et simpelt godkendelsesflow og direkte forbindelse til dit løn- og økonomisystem.

Ved månedens udgang tager Spiras’ lønassistenter over og sørger for bogføring samt indberetning af skat, ATP, feriepenge mm.

Det er både nemt og smart, og systemet er tilgængeligt, når det passer dig – 24 timer i døgnet.

Tilmeld dig SpirasTid
Spirastid

SpirasTid

  • Gør det nemt at indberette tid, kørsel, udlæg, ferie m.m. på farten
  • Kan registrere faste arbejdstider helt automatisk
  • Tilpasses dine behov og tager højde for overenskomstkrav
  • Sender registreringer til godkendelse på rette niveau(er)
  • Udveksler nemt data med dit løn- og økonomisystem
  • Overholder gældende lovgivning

Du kan vælge mellem SpirasTid Basis og SpirasTid Pro.

SpirasTid er en del af DatalønTid, og det er medarbejdere herfra, der kontakter dig i forbindelse med fx implementering af SpirasTid. Du er naturligvis meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Kontakt Spiras’ lønteam

SpirasTid Basis

  • Integration til DataLøn
  • Fraværsregistrering
  • Saldi

Pris

SpirasTid Basis: Kr. 49,- pr. medarbejder pr. måned.

Samlet pris inkl. kørsel af løn fra Spiras: Kr. 199,- pr. medarbejder pr. måned.

Opsætning og implementering af app vil blive faktureret efter timeforbrug. Hertil kommer eventuel indkøb af andet hardware fx Pad mv.

SpirasTid Pro

  • Integration til DataLøn
  • Fraværsregistrering
  • Saldi
  • Time-, kørsel-, udlægs-, tillægs- og projektregistrering
  • Komme-/gå registrering via terminal
  • Godkendelsesflow
  • Planlægning af projekter
  • Kalender
  • Billeder og dokumenter på projekter
  • Regler for overtid/afspadsering
  • Integrationer til økonomisystemer
  • Skattefri kørselsgodtgørelse (60 dages-reglen)
  • Vare- og materielregistrering
  • GPS-tracking

Pris

SpirasTid Pro: Kr. 79,- pr. medarbejder pr. måned.

Samlet pris inkl. kørsel af løn fra Spiras: Kr. 229,- pr. medarbejder pr. måned.

Opsætning og implementering af app vil blive faktureret efter timeforbrug. Hertil kommer eventuel indkøb af andet hardware fx Pad mv.

Tilmeld dig SpirasTid:

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
SpirasTid - vælg mellem følgende pakker:
Vælg mellem implementering eller møde
Få nyheder i din indbakke og på din telefon
Du og dine data
For mere information om vores persondatapolitik og hvordan vi beskytter og respekterer dit privatliv, kan du læse vores persondatapolitik. I henhold til persondataforordningen gør vi samtidig opmærksom på, at der ved alle Spiras’ arrangementer kan tages billeder eller video af situationer, der efterfølgende kan anvendes i markedsføringsøjemed på spiras.dk eller sociale medier.

”SpirasTid gør tidsregistrering nemt, og så er det tilgængeligt 24 timer i døgnet.

Dennis Calender, afdelingschef HR- og arbejdsgiverservice

Kontakt

Hanne Jessen Ravn

Teamleder, lønservice

Aabenraa

Claudia Obreja

HR- og lønassistent

Aabenraa

Inge Marie Højsager

HR- og lønassistent

Aabenraa

Louise Schmidt Düwel

Administration (elev)

Vojens

Monica Holdgaard Jacobsen

HR- og lønassistent

Aabenraa

Olga Voloshyna

HR- og lønassistent

Aabenraa

Pia Poula Dam Enevoldsen

HR- og lønassistent

Aabenraa

Rikke Krogsgaard Geertsen

HR- og lønassistent

Aabenraa

Dennis Calender

Afdelingschef, HR- og arbejdsgiverservice

Aabenraa