Strategi for omstruktureringer og ejerskifter
Spiras, Dahl Advokatpartnerselskab og Danske Bank inviterer til en spændende formiddag med fokus på strategi for omstruktureringer og ejerskifter
Udviklingen i de danske landbrugsvirksomheder går hurtigere end aldrig før. Nye forretningsområder er i spil og kompleksiteten øges. Ejerskabet ses oftere og oftere at gå i retning af konstruktioner med flere ejere, hvilket kan medføre forskellige interesser i forhold til fx aktiv drift og ejerskab af ejendomme og øvrige aktiver. I den forbindelse ser vi et stigende behov for sparring og rådgivning omkring strategien for nuværende og fremtidige ejerstrukturer.
Som en smagsprøve på hvordan vi kan arbejde med mulighederne, har vi derfor sammensat nedenstående program, der suppleres af et indlæg af Karsten Willumsen, der har været igennem hele processen og er kommet i mål med en god løsningsmodel.
Program
Kaffe og morgenbrød fra 9.20 – 9.45
- Hvorfor og hvordan interesserer Danske Bank sig for din strategi? V/Ann-Britt Gammelby og Keld Bech Møller, Danske Bank
- Hvordan arbejder vi med strategien og hvornår tænker vi omstrukturering og ejerskifte ind som en del af strategien? V/Tove Danielsen og Ulrik Simonsen, Spiras
- Hvordan arbejder vi os frem til den bedste løsning ud af mange muligheder inkl. eksempler på praktiske løsningsmodeller? V/Bent Ramskov og Rebekka Kjær Jacobsen, Dahl Advokatpartnerselskab
- Landmand der har været igennem en succesfuld proces med både ejerskifte og omstruktureringer. V/Karsten Willumsen, Kjargaarden Aps
- Opsamling, spørgsmål og afrunding af dagen
Frokost
Arrangementet er gratis, og Danske Bank er vært ved morgenmad i forbindelse med ankomst og en let frokost som afslutning.
Tilmeld
Tilmelding sker efter “først-til-mølle” på mail eller telefon til Ann-Britt Gammelby, Danske Bank:
agam@danskebank.dk
mobil: 2218 9972
Maks. deltagerantal er 25 personer, men ved stor interesse gentager vi arrangementet.
I henhold til persondataforordningen gør vi opmærksom på, at der ved alle Spiras’ arrangementer kan tages billeder eller video af situationer, der efterfølgende kan anvendes i markedsføringsøjemed på spiras.dk eller sociale medier.