Strategi for omstruktureringer og ejerskifter
Få en smagsprøve på, hvordan du kan arbejde med muligheder omkring din strategi for nuværende og fremtidige ejerstrukturer.
Udviklingen i de danske landbrugsvirksomheder går hurtigere end aldrig før. Nye forretningsområder er i spil og kompleksiteten øges. Ejerskabet ses oftere og oftere at gå i retning af konstruktioner med flere ejere, hvilket kan medføre forskellige interesser i forhold til fx aktiv drift og ejerskab af ejendomme og aktiver.
I den forbindelse ser vi et stigende behov for sparring og rådgivning, og denne formiddag byder vi på et program, der tager udgangspunkt i netop dette. Programmet suppleres af et personligt indlæg fra en landmand, der har været processen igennem og er kommet i mål med en god løsningsmodel.
Program
- Kaffe og morgenbrød
- Hvorfor og hvordan interesserer Danske Bank sig for din strategi? v/ Ann-Britt Gammelby og Keld Bech Møller, Danske Bank.
- Hvordan arbejder vi med strategien og hvornår tænker vi omstrukturering og ejerskifte ind som en del af strategien? v/ Ulrik Simonsen & Tove Danielsen, Spiras
- Hvordan arbejder vi os frem til en den bedste løsning ud af mange? Inkl. eksempler på praktiske løsningsmodeller v/ Bent Ramskov, Dahl Advokatpartnerselskab
- Indlæg ved landmand, der har været igennem en succesfuld proces med både ejerskifte og omstruktureringer.
- Opsamling, spørgsmål og afrunding af dagen.
- Frokost
Praktisk information
Arrangementet er:
- gratis, og vi er vært ved morgenmad i forbindelse med ankomst og frokost som afslutning.
- for dig, der har interesse i at vide mere om, hvordan du bedst muligt omstrukturerer din landmandsvirksomhed og/eller gennemfører et eventuelt ejerskifte.
- i et samarbejde mellem Danske Bank, Dahl Advokatpartnerselskab og Spiras.
Tilmelding
Tilmeldingsfristen er 10. juni.
Vær opmærksom på, at der et maksimalt deltagerantal på 30 personer, så tilmeldingen foregår efter først-til-mølle princippet.
I henhold til persondataforordningen gør vi opmærksom på, at der ved alle Spiras’ arrangementer kan tages billeder eller video af situationer, der efterfølgende kan anvendes i markedsføringsøjemed på spiras.dk eller sociale medier.